90's och smala axelband JA TACK!

Plunge Cami Mini Dress från Oh My Love 299kr
Simple Dress från Glamorous 179kr
Plunge Bodycon Midi Dress från Oh My Love 239kr
Tight Neckline Top från Estradeur 99kr
Basic High Neck Strappy Mini Dress från New Look 149kr
 
Allt från Nelly.com
 
Ni vet när 90-talets mode kom tillbaka för typ ett år sedan, och alla ba "När fy fan inte 90-tal!Bläää aldrig att jag skulle ta på mig det där haha!"... Och sen blir det som det alltid blir, efter ett tag så börjar man tänka "Men det där var ju faktiskt snyggt" och vips så har man Buffalokängor(helst med platå, tror jag sprang runt med 10cm platåskor när jag var typ 9 år, och då menar jag alltså FET platå typ hela sulan, inte strippskoplatå), magtopp med hål precis ovanför tissarna(hawt) och chokerhalsband som ser ut som tatueringar(det tyckte man iaf när man var liten). Men något som jag aldrig aldrig aldrig skulle få för mig att rocka är ju brun läppenna bara på konturerna av läpparna! Haha fy och usch och bevare mig väl ;) Fast det säger jag nu, år 2015 är det väl dags för sånt med, vad vet jag.
 
Just nu är jag sugen på klänningar och toppar med smala axelband och med hög hals! Och den här vita magtoppen ovanför känns lite 90's men väldigt sexig trots att man inte visar boobsen med urringat :) Enkelt men snyggt! En bombarjacka och en härlig rödgrönrutig flanellskjorta står också högt på önskelistan just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback