Nya träningskläder

Lyckan är total när man hittar världens snyggaste träningskläder för en relativt billig peng hos Gina Tricot! :)
 
Connie Sport Top 149kr
Och här ser ni ryggen, med som "nät"-detalj bak. Sviiinigt snyggt!
Jag köpte en typ neonrosa(inte lika stark som på bilden) och en svart, sjukt nöjd :) Tänkte att jag kunde unna mig det eftersom att den enda sport-bh:n jag äger är en gammal svart glansig och tråkig jag ärvt från mormor, som dessutom inte ger ordentligt med stöd. Nu kommer boobisarna sitta säkert, det kan jag lova! ;)
 
Bonnie Sport Hotpants 149kr
 
De har en silvrig dragkedja bak upp på rumpan av någon anledning :P Jag köpte mina på rea för typ 80kr, men då har mina en bronsig dragkedja istället. Frågan är ju bara hur faen man ska våga träna med dessa på! :o
 
Filippa P Sport Leggings 299kr
 
Och så dessa godingar! :) Jag tänkte vara lite töntig och ha WORK OUT-text på tightsen, trots att jag typ aldrig lyfter ett finger ;) Men men, sjukt snygga tycker jag, töntigt kanske ni tycker, i alla fall så får man great ass i dem. Väldigt snyggt med neonrosa sportbh till :)
 
 
 
 

Kommentarer
Kajsa säger:

jaaaaaaa...! Jag köpte ytterligare en sport-bh igår på H&M! Den var går och skön! Ska investera i ett par fina träningsbyxor också, så är jag redo to go! :D

2014-02-18 | 19:07:17
Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se
Anonym säger:

Men åh vad härligt! :) do it, man känner sig alltid mer taggad med snygga träningskläder ;)

2014-03-07 | 18:48:36
Madeleine B säger:

Från Madde haha

2014-03-07 | 18:49:11
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback