God jul förresten :)

Nä nu blev det dålig update igen haha. Jag är inte bra på att vara aktiv i cybervärlden direkt ;)
 
Lite roligt som hänt sen senast;
 
  • Har firat Mathias födelsedag, lite senare än alla andra eftersom att jag jobbade då :) Busade med katterna så ena fastnade i soffan bakom en kudde och den andra föll ner från ett barbord och landade INTE på tassarna (OMG!!) när den jagade ett presentsnöre... :o Men jag tror båda överlevde i alla fall :) Mycket skoj i alla fall.
  • Jag, Eme, Mamma, Mormor, Carola och Camilla checkade in på hotellet i Piteå(alltså Piteå Havsbad, ingen aning om vad det heter) på Luciafredagen och badade hur mycket som helst, såg julshow och åt supergod mat! Btw, världens bästa efterrättsbuffé, det fanns flera bord med GODISBUFFÈ!!! :) Det var riktigt roligt att umgås bara vi brudar i familjen, så det ska absolut göras igen :)
  • Julmyyys hemma hos Elisabeth med bl.a. Emma och Ronja, superkul! Vi var ett gäng som bytte julklappar i julklappspelet (jag hade köpt missbildade figurer på Snövit och de sju dvärgarna, tyckte själv att jag hade awesome humor men jag vet inte om de andra tyckte det var så kul haha) och sen blev det utgång :)
  • Julafton med familjen hemma hos mormor och morfar, alltid lika galet roligt :) Vi är verkligen inte pryda av oss i min släkt haha så julmusten flödade, mat käkades i överflöd och skämten och de roliga historierna gav oss många goda skratt. Det är svårt att beskriva min familj, men jag älskar stämningen vi har när vi träffas. Helt underbart :)
  • Nyår firades hemma med mamma, jobbade både kväll och kl 07 dagen efter så det blev räkmacka och Coca Cola sen bums isäng.
  • Firat Thommie på hans födelsedag, det var kul :) Gav honom kalsonger från Frank Dandy med mexican sugar skulls på och så ett par fräsiga blå långkalsonger, tror han blev glad iaf :)
  • Jag har fått min nya favvoparfym och massa fina foton från Emelina, tack för det!! :) Måste bara öppna parfymen, jag är ju som dålig på det för jag tycker att allt jag får är för fint :P :)
Nu har jag säkert glömt hälften av allt skoj som hänt, ni får ursäkta för det.
 
Bild på Maja tagen av Emelina
Haha kolla på henne!!! Vem kan motstå de där utstående bedjande ögonen, den lilla viftande knorrsvansen, de söta små minitassarna som hon alltid kloar fast på en när hon vill upp i knäet... För att inte tala om hennes lilla mun haha! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback