Hej hopp i lingonskogen

Aldrig uppdaterar jag bloggen längre... Suck! Mitt liv består just nu av jobb, ångest över att jobbet kanske inte ska räcka till osv. Men mycket roligt händer nu också. :) Jag har fått ny lägenhet på Grubbe, en större en som jag måste fylla med möbler :) Gammal men fin. Jag umgås med familjen och med mina vänner, så det finns ljusglimtar i livet trots allt :) Jag har dock tappat suget för att blogga lite, men ska försöka bättra mig! Om inte annat så för att dela med mig av alla roliga bilder jag hittar, och inspiration.. :) Så jag hoppas jag har några läsare kvar i alla fall, om inte annat så komsi komsi! ;)
 
Höst- och vinterinspiration... <3
 
Saker jag vill inhandla inför vintern;

  • Tjocksockar...Fluffiga saker
  • Ett par rejäla vinterskor. Inga snygga, bara fett fula och varma
  • En flufftröja! :) Ni vet en sån där med ulligt, fluffigt tyg, känns typ som ett mjukisdjur när man tar på den!
  • En snygg mössa, gärna med fint mönster på
  • Benvärmare...Töntigt? Jag vill att de ska sticka upp lite ur bootsen bara
  • Nya halsdukar! Gärna rundstickade, som man virar runt flera varv. Går aldrig att ha för många
  • En ny plånbok! :) Åh MONKI, varför har ni inte snygga svarta läderaktiga kvar? Såg en leomönstrad som jag kanske ska slå till på, bara 80kr.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback