ROADTRIP!

 
Tjo!
 
Innan helgen så hälsade finaste Emelina på och lärde sig dansa Gangnam Style av Elisabeth, mycket skoj hade vi :) På lördagen hämtade Lisa upp mig och så mötte vi upp Ronja på busstationen för en roadtrip till Luleå! :) Astaggade som vanligt så underhöll vi hela bussen med vårt babbel och störde friden ;) Väl framme I Luleå så kraschade vi Lowes lägenhet tillsammans med Emma och Linn och påbörjade förfesten :) Sen drog vi på O'learys, riktigt trevligt hade vi med bowling, goda drinkar och ett härligt dansgolv :) Jag kan ju bara säga att Olles i Umeå är ingenting jämfört med det i Luleå... Ouch ;) Tack alla fina som förgyllde resan! Speciellt tack till Lisa, Ronja och Emma, det där borde vi göra om... :)
 
Nu har jag bara vanliga veckor med jobb då och då som väntar, men det känns bra. Jag ska också införskaffa lite mer grejer till lägenheten när lönen kommer;
  • Lampor
  • Matta
  • Knivset
  • Min säng!
  • Stekpanna(en stor en)
  • Nätverkskabel
  • Sopkorg till toan
  • osv...
Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll peeps!
 

Kommentarer
liisaaa säger:

KAN INTE FATTA ATT DU UPPDATERAT BLOGGEN :D :D (ÖVERLYCKLIG.NU = JAG!) JAA DET MÅTE VI GÖRA OM !! Hahaha sjukt kul du skrev inlägget!! :D

2012-10-23 | 23:27:03
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback