SOMMAR!!!


Från Nelly.com

Jeane Blush/ Nelly.com

Jarlo/ Nelly.com

Klocka från Tradera.

Hell Bunny

Nelly.com

Vero Moda/ Nicole

HM (fast jag haffade en i svart) 99kr!

HM, har ett par orange också.


Lumen Dress från Vila. Finns på Nelly.com för 299kr, jag köpte min på Nicole på rea för 150kr! Superfin!

Hejs svejs! :) Jag sitter inomhus nu(fy skam) och ska snart värma lite mat. Håller på och tagga sommar! Den här sommaren ska jag faktiskt försöka använda mina fina klänningar och tjusiga skor, istället för att bara ha på mig någon enstaka favorit och låta resten hänga i garderoben. Jag är väldigt mycket inne på gult, grönt och orange för tillfället, I love it! Förut så tänkte jag att de färgerna inte passade mig, men nu bryr jag mig inte. And I look fabolous i grönt kan jag lova ;)

Kommentarer
liiisaaaa säger:

Du är sjuuukt mycket snyggare i den gröna klänningen än vad den där modellen är i den. Gaah du måste använda den gröna i sommar!!!!

2012-05-24 | 23:32:24
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback