Mmmmhmmm

Hejsan!

Inte mycket action i mitt liv just nu alltså. Jag har så mycket jag tänker att jag ska göra, men jag hinner/orkar inte... Idag jobbar jag, jobbade hela helgen också vilket gick bra. Vi har haft mätning med något som heter Time Care, all personal hade mobiler i fickan och varje gång man utfört en arbetsuppgift skulle man "logga ut", knappa in vem man hjälpt, vad man gjort osv. Sjuuuukt drygt och stressande, jag har drömt mardrömmar om det i 2 nätter nu. När jag stiger upp på morgonen och ska tvätta mitt ansikte, äta frukost m.m. så tänker jag "Jaha, vad ska man skriva in det här som då?" fastän det är mitt privatliv. Lite lätt skadad ja, haha. Annars brukar jag ju flänga runt som en galning och fixa grejer, men nu har jag flängt extra mycket.

Mycket jobbsnack nu men det är det jag sysslar med och då skriver jag om det.

Btw, underbart väder idag! :) Jag kan ju erkänna att jag har lite vårkänslor, tihi.


Kommentarer
Kajsa säger:

Jobb jobb jobb. Låter jobbigt det där med Time Care-skiten :P Hoppas det inte blir något som hänger kvar länge.



Jag ska tatuera mig på fredag, ville bara berätta det för dig :) PÜSS!

2012-05-21 | 18:56:31
Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se/
Madde säger:

Meeeeen Kajsa!!! :D vad kul med tatuering :)

2012-05-24 | 12:35:02
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback