Höjj

Nämen tjenare tjenare.

Liten update; i fredags förra veckan eftergrillhängde jag med Elisabeth, Sofie, Erika, Jeanette, Ronja + mer folk hemma hos Erika, mycket skoj var det men det var svinkallt ute! På lördagen jobbade jag och åkte hem till mamma när jag slutat, vi poppade popcorn och spelade fia med knuff :) På söndagen skulle jag också jobba men vi hann fira mamma med tårta och presenter ute på gräsmattan i det underbara solskenet :) Jag och Emelina svalkade Maja och Zero med vattenslangen och kastade boll, jag kände faktiskt att det var sommar just där och då :) På måndagen blev jag bjuden på go'middag med lax och pressad potatis och romröra(jag dreglar när jag tänker på det) hemma hos Kajsa och Jonna, tack för det! :)

Och så igår spenderade jag dagen med att sova för att jag nu jobbar natt. Jag går av mitt pass kl 07:15, sen måste jag sova här i Vindeln för att jag jobbar en natt till. Mycket spännande...

Hoppas ni tar till vara på det härliga vädret idag, det ser bra ut just nu i alla fall, solen skiner ;) Hejs!

Kommentarer
liisaa säger:

jaaaag kan inte plugga guuud såå triiist deeeet äääär.... :(

2012-05-31 | 00:57:36
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback