Våffeldagen ALLA dagar, ja tack!



Ikväll har jag varit hemma hos Lisa, vi gräddade extremt goda våfflor som vi toppade med grädde, sylt och mjölkchoklad :) Sjukt mysigt och sjukt gott! I övrigt så har jag inte uträttat överdrivet mycket idag; jag har jobbat 7:30 - 12:30, degat hemma och färgade nyss håret(blont igen). Jag köpte min vanliga blonda färg, jag är ju blond egentligen men på vintern blir färgen liksom så tråkig. Och när jag öppnade förpackningen och läste instruktionerna så såg jag att de hade med bilder på andra hårfärger, bl.a. en ljust röd grymt fin färg. Snacka om att jag blev sugen på att färga rött igen! Men det känns som en mer höstig färg. Och jag minns ju hur drygt det var att färga tillbaka till blont, röda toner "sätter sig" som mer i håret än andra. Hej morot liksom. Nu måste jag sluta skriva och gå och lägga mig, jag babblar för mycket just nu haha. I helgen kanske finaste syrran ska hälsa på mig och sova över :) Godnatt gott folk!

Kommentarer
eme säger:

mm, Gott med våfflor :)

2012-03-21 | 06:12:05
liiisaaa säger:

det var riktigt myys med våffelkväll :D repris snart!

2012-03-21 | 15:34:59
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Ja verkligen supergott :D Lisa; Repris väldigt snart känner jag, jag hade lite våffelcravings idag faktiskt ;) Vi måste ju dra en chokladkväll vi tre också :)

2012-03-21 | 19:22:49
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback