Födelsedagsbarnet lever än...

Jahapp. Noll blogginspiration och noll livsinspiration känner jag.

Iaf, jag har fyllt år. 22 år gammal är jag alltså nu haha, och jag känner redan av ålderdomens krämpor; trött, noll energi, rör mig som en vaggande pingvin, ont i benen, ser dåligt, hängpattar(just kiddiiiiing....eller?)m.m. Här kommer lite bilder, alla har jag snott från Lisas blogg! Först höll vi till hemma hos mig och Tobbe, jag hade bakat tacopaj som faktiskt gick att äta, och det var superkul att ha så mycket folk hemma! :D Efter det drog vi ut, vi tänkte dra på Rex men det blev Pipes. Tack för alla gratulationer och tack alla som firade mig! :)



Brudarna(fast vars höll Emmy hus då? :o) :)  Kajsa has something hawt going on med sin klänning ;)

Mysiga grabbsen! Sebbe kom senare.

Påväg ut... Jag ser ut som en ledsen rumpnisse där i bakgrunden.



Ute! :)

Som sagt, tack alla fina som gjorde min kväll :)

Här kommer lite bilder från Olle's förrförra helgen:




Också en minnesvärd kväll. Från början var min kusin Marcus med, sjukt kul :) Sen mötte vi upp honom efter krogen och så sov han över hemma hos mig och Tobbe. Roligt med lite släktbesök :)

Kommentarer
liisaa säger:

hihii jaaa finfina bilds!! ;D



Jag har för mig att vi lyckades ta bilden på oss brudar precis när Emy var och hämtade någon med bilen? Kan det stämma?! :S

2012-03-14 | 15:35:27
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Ja just ja, haha hon hämtade ju Sebbe! :) haha virrig jag var den kvällen.

2012-03-14 | 22:01:06
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback