Känslor


Igår firade jag, Sofie, Ronja, Fanny och Carro våran fina Elisabeth med middag på Invito och sen utgång på Rex! :) Allt var mycket trevligt, maten var fabolous, sällskapet superhärligt och stämningen på topp :) Men... När vi kom till Rex och stod i kön så upptäckte vi snabbt att alla inte var lika glada och trevliga som vi(för vi är bäst). Folk trängde sig som satan i kön och var allmänt sura. Även inne på Rex fanns det en del sura citronhuvuden, och när vi köade för att hämta jackorna kändes det som om jag var Mufasa, ni vet Simbas pappa i Lejonkungen, när han blir nerkastad rakt i hjorden av skenande gnuer. Jag dog. Det var som att vara tillbaka på dagis, ALLA skulle ha sitt först och där står man liksom snällt och civiliserat och bara hoppas på att slippa blåmärken eller knytnävsslag. People were acting like craaaaazy.

Här kommer en bild som illustrerar hur jag kände i slutet av kvällen:


Annars var det underbart trevligt, tack alla! :) Tobias och hans arbetskompisar var där också, så honom hånglade jag lite på.

Annars har jag firat min gammelfarmor, varit hos mormor och morfar och firat dem, shoppat med mormor, Emelina, min moster Carola och min kusin Camilla, jätteroligt var det :)

Ha en härlig söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback