ERMAHGERD!

Glad midsommar i efterskott! :D Jag spenderade min med att jobba, men det var mysigt ändå. Hann hem till mamma, Eme och Bosse en sväng på fredagen, det var kul :)

I övrigt så har jag börjat med mitt sommarschema, testat mig för TBC(bra för jobbet), och i tisdags roade jag mig kungligt med skönt folk hemma hos Elisabeth :) Vi såg matchen, sen blev det sång och gitarrspel, utgång på Scharinska och sen spårade det totalt... Här kommer en bild från ett hål, jag vet inte hur annars jag ska beskriva det, som Elisabeth envisades med att klättra/falla ner i.


Och med det sagt så förstår ni nog hur sjuk kvällen var. Men det var roligt, och vi klarade oss relativt bra(bortsett från en halvbruten rygg, haltande, blåmärken m.m.) :) Elisabeth du är underbar! :) Dagen efter återhämtade jag, Lisa och Ronja oss med film och mys hemma hos Elisabeth.

Idag har jag njutit av gott fika på Mekka och lagat en underbar middag med Tobias :) Myspys. Men jag ska upp 5 imorgon så nu är det duschen som gäller sen bums i säng.


Idag kände jag sommarkänslorna flöda! Awesome!

Kommentarer
Liisaaa säger:

Hahahaha, jaa vilken sjuk kväll. Meeeen aweeesooomeee! :)



Ps. Du som är underbar ju! :) Pööözz

2012-07-23 | 19:19:50
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback