Nytt År


Gott nytt år i efterskott! :D

Jag har jobbat så mycket och haft exakt noll energi till bloggning, så det kommer lite sent. Nyår firades i alla fall hos bästa Kajsa :D Vi började med att avnjuta en god middage med cupcakes till efterrätt, sen trillade mer folk in efter som. Vi var ett helt gäng som firade, och jag är så glad att jag fick fira med mina finaste vänner Kajsa och Elisabeth :) Tack brudar!

Det blir ingen årskrönika om 2011. Men det jag kan säga är att det var ett bra år. Jag flyttade ihop med min underbara älskling Tobias i en fin lägenhet på Sandbacka(och finare kommer den att bli, vänta bara!), vilket är 2011:s bästa händelse :) 2012 kommer bli ett riktigt bra år, det känner jag på mig. Gott nytt år allihopa!

Kommentarer
liisaa säger:

taaack sjäälv puuss

2012-01-06 | 02:49:33
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
Kajsa säger:

Jag är så glad att du kom! Du är ju den gulligaste ;)

Pussen och kramen

2012-01-06 | 15:43:34
Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback