New In // WANT



För ett tag sedan beställde jag hem dessa skinnbyxor från HM, 299kr kostade de. Har dock inte använt dem än, jag skyller på det kalla vädret. Jag gillar dragkedjorna på fickorna.


HM &High Sqin Jeans, 399kr. Jag är sugen på ett par jeans med hög midja, hittade dessa på HM:s hemsida.


Cutey Chiffon Blouse från Jeane Blush, Nelly.com. MYCKET sugen på denna! Perfekt i sommar till ett par jeansshorts, så grymt snygg. Jag måste typ beställa haha.


Lea Tunic från Three Little Words, Nelly.com. Även denna grymt snygg, jag gillar knytet där fram. Ett lite mer säkert köp också eftersom att den är svart.

Kommentarer
Hellolinda säger:

Hej!

Såg att du skrivit om en annan klänning tidigare, jag har lagt upp den på tradera nu så kolla gärna in : http://www.tradera.com/collar-dress-fran-paprika-nelly-asos-strlk-xs-60tal-pop-auktion_301742_148012822



Ha det fint!

2012-01-28 | 20:23:23
Bloggadress: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback