Hello



Hej hej alla glada. Jag har ju glömt att skriva vad jag gjorde i helgen so here it goes; på fredagen satt jag på Pipes och drack cider med Kajsa, Jonna och deras vänner, mycket trevligt :) Sen blev det nyktermat på Max, alltid lika smarrigt. Lördag kväll åkte jag hem till Lisa där hon och flera andra brudar väntade; Sofie, Erica och Jeanette. Vi drack diverse goda grejer, spelade spel och levde loppan innan det blev utgång :) Då splittrades vi tyvärr. Jag och Lisa drog på Invito och dansade, mycket skoj :) Tack alla som gjorde min helg!

Idag är vi sjuka här hemma, fun fun. Allmänt deppigt. Btw Kajsa! Nu har jag anmält oss till HM:s VIP-shopping så there's no way back ;) Får se om de svarar om man ens ryms.

Idag kommer också världens bästa syster Emelina hem från 2 veckor av sol och bad i Thailand! :D Jag hoppas att hon haft en underbar resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback