Hej

Hej, jag heter Madeleine.

Ni: "Hej Madeleine."

Och jag är en shopaholic. Jag vet, det är hemskt. Jag har nu kommit till en punkt då det inte går att dölja längre. It's out of control. Eller bra nog nära i alla fall. Jag vet att mitt beteende är sjukt, men jag intalar mig själv att jag liksom inte kan hjälpa det. Det beror förmodligen på min svåra uppväxt med isbjörnar på Nordpolen(jepp, ni vet vad jag menar), eller på min ständiga känsla av att inte duga, att inte räcka till. Jag hittar hela tiden nya sätt att motivera mitt missbruk. Och trots att jag vet att det skadar mig och andra(som bara får ha två garderober istället för tre för att jag måste ha plats med alla kläder och skor), så kan jag inte sluta. För det är ju så jäkla roligt! ;)

Nämen skämt åsido, idag köpte jag tre par vinterskor på Skopunkten :) Inte den bästa kvalitén, men jag kommer ändå vilja byta nästa vinter. Hade jag haft en kamera hade jag visat er, de är lite fulsnygga haha. Och ett par ser ut som barnvinterskor men de kommer att vara awesome de riktigt kalla dagarna. För en gångs skull köpte jag något jag behövde, och jag fick det billigt också(tre par för 199kr). Yay me! :)

Kommentarer
Kajsa säger:

Can't buy meeeeeee looooooooooooveee, looooooooooveeee! No, no, no, noooo...! :)



Låter inte så där jättebra det där stumpan :/ Kanske får jag komma till dig nästa gång och hjälpa dig rensa lite...? Myrorna blir säkert as-glada för lite fancy kläder ;)

2012-01-19 | 09:08:53
Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se/
liiisaaa säger:

Hahaha åååh men det är juuuu vansinnigt roligt med shopping om jag bara hade haft pengar så hade jag varit right there with ya! ;D

Hahahaha som vi handlade på nelly förr. ALLLTSÅÅÅ GAAALEEET, jag hade verkligen minst en beställning per månad. Och man handlade ju inte lite grejjer heller... haha!

2012-01-20 | 11:55:08
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Kajsa; Ja du får gärna hjälpa mig rensa någon gång hehe :) Men räkna med att jag är väldigt attached to vissa plagg och att det kommer målas upp många scenarion då jag "hade kunnat ha den här!" ;)

Lisa; Ja! Shopping är grymt kul! ;) :D Ja eller hur, those were the good old days :P Man skulle haft de pengarna nu när man är lite mer säker på sin stil så hade man kunnat shoppa loss som faen! :)

2012-01-23 | 14:34:35
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback