Tjohej!

Hej alla glada!

Idag jobbar jag tills kl 16 någon gång, ska ägna de sista timmarna åt att städa. Wihoo så kul. Nämen, jag ska inte klaga, jag behöver ju allt jobb jag kan få. Förhoppningsvis hinner jag träffa mamma också den sista timmen eftersom att hon ska vara på samma avdelning som jag :) Lyckost mig som ibland får jobba med min mamma. Jag vet ju att vissa chefer är emot att familjemedlemmar jobbar tillsammans, jag antar att de tror att föräldern ska göra allt jobb och låta barnet slappa eller något. Men jag förstår ändå inte logiken. Jag tycker att jag jobbar otroligt bra med min mamma, vi har som samma stil och kör gärna igång direkt vi börjar och gör bort saker som städning, dusch m.m. så att man är säker på att man hinner allt som ska göras. Vi har också samma värderingar, ganska lika sätt att hantera saker osv. Vi vet vars vi har varandra vilket innebär att man slipper stress och missuppfattningar, allt flyter liksom bara på. Och vi har roligt under tiden :)

Igår käkade jag och fikade med Elisabeth, mycket trevligt var det :) Vi körde Wayne's, ett säkert kort. Innan hann vi med lite shopping också, fast än jag har lovat mig själv att vara mer sparsam. Men vadå, en festklänning på rea för 75kr? Eller två skitsnygga toppar som kan användas både till vardags och fest, sommar och vinter, med kjol eller med jeans? Bara bra köp alltså :)

Nej nu ska jag njuta(ehm) av det som är kvar av min lunchrast. Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Anonym säger:

"Eller två skitsnygga toppar som kan användas både till vardags och fest, sommar och vinter, med kjol eller med jeans? "'



KLOCKRENT, när du säger så blir jag otroligt stolt öve att jag ändå köpte det orangealinnet! :D

2012-02-08 | 21:27:28
Anonym säger:

//liiiisaaaa

2012-02-08 | 21:27:48
madde säger:

Det är ju så sjuuukt snyggt på dig! :) superbra köp ;)

2012-02-12 | 21:23:51
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback