Nu jäklar!



Sanningen: Jag ska baka tacopaj! Jag har inte bakat paj på flera år, aldrig till så här många och jag har aldrig gjort tacopaj. Oddsen för mig att lyckas är alltså inte så goda. Eller hur man säger.

Jag är helt darrig efter att ha stressat iväg till Coop och inhandlat mer ingredienser. Så nu ska jag sätta mig ner(done), lugna mig, ta ett djupt andetag, dricka saft, sätta igång taggande musik, plocka fram min oanvända matberedare(åh, är det bara jag som får nostalgivibbar av detta, från barnfilmen Den lilla brödrosten?) och börja laga paj. Visst borde man kunna värma upp den färdiga pajen i ugnen innan servering utan att det blir äckligt? Fatta ångesten jag har, jag kan ju inte ens laga mat...

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
LIISAA säger:

det var otroligt gott och riktigt trevligt så tack för en bra kväll sötis! :) Puss

2012-02-28 | 01:36:56
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Åh vad bra! :) tack själv! puss

2012-02-29 | 13:56:30
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback