New In / Tradera


Bustier från HM. Jag har trosor och en bh i samma stil/mönster, fast med blå rutor istället för svarta :)

Klänning med spetsdetaljer från HM Trend.

Klänning med cut-outs, vet inte vars den kommer ifrån.

Silverglittrigt fodral från CUBUS. Varför finns inte CUBUS i Umeå? Why?


Linne med tigertryck, vet ej vars det kommer ifrån, det stod Nelly i annonsen men men.

Allt ovan har jag fyndat på Tradera!



Och här är min nya HM-kjol i skinn(från inlägget tidigare idag). Såg i affären att den finns i brunt och rosa också, det kanske vore något :)

Kommentarer
LIISAA säger:

myyycket snyggt!



Jag har ju den hmm jaa vad säger man. Den första bilden, jag har ju den om bh! :) sjuukt snygg!

2012-02-24 | 02:51:14
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Tack! :) ja just ja, visst är den het?

2012-02-24 | 17:45:32
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback