Good Life


Kolla vilken fin bild jag fick av Emelina på mejlen! Det är vår sötvovve Zero en fin vinterdag :) Han är en vorsteh och hur gullig som helst, just nu är han helt kär i mig och mamma, det är som om han gått tillbaka till valpstadiet och bara vill gosa, vara en liten knähund m.m. :)

Lite update från helgen; i lördags var jag på inflyttningsfest och drog ut tillsammans med Lisa, Sofie och Carro med flera. Mycket roligt var det :) Och ett plus var att vi inte behövde köa så länge för att ta oss in på Rex hehe :P Men, det höll på att skita sig. Jag och Lisa åkte ofrivilligt hiss i typ 10 minuter haha utan att hitta rätt våning där Carro väntade! Vi är ju bara bäst ;) Men det löste sig till slut.

Kommentarer
Kajsa säger:

Åh, det där trynet känner jag minsann igen ;)

2012-02-13 | 20:43:37
Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se/
elisaabeth.blogspot.com säger:

töööötvovven!!

2012-02-15 | 20:06:47
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback