En god dag

Idag har jag mest bara sovit och slappat, har även hunnit med att laga god kyckling med Tobias, stoppa in mina nya skor i skoskåpet(som är överfullt nu), gnällt på min chef om att få mer jobb och storhandlat. Jag ignorerar de faktum att jag borde skriva ett CV och söka jobb, det tänker jag ta tag i senare. Förra helgen var det tjejmiddag hemma hos Elisabeth, jag glömde min börs hemma så tjejerna hann laga supergod tacopaj medans jag flängde runt halva stan haha ;) Efter det blev det utgång på O'Learys, mycket skoj. Och sen käk och lite after party på klubben. Den här helgen blev lugn, även om jag allt hade lust att gå ut/bjuda hem folk. Den startades dock med biljard och That 70's Show-mys tillsammans med Kajsa, och Jonna hann vara med på ett hörn också :) Nu ska jag ta ett underbart bad med en av badbomberna jag har fått av bästa Lisa! :)

Hoppas alla känner lättnaden att måndagen snart är över, nu är vi ju en dag närmare helgen! ;) Always look on the bright side of life!

Kommentarer
liisaa säger:

hihihih men du är ju gullig du !! :D PUSS

2012-02-07 | 00:54:26
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback