EGO



Morning sunshines! :) Här sitter jag, nyvaken och osminkad och i stort behov av kaffe.

Det blev en ganska sen kväll igår, pratade med Lisa länge(alltid lika trevligt) och sen skulle jag duscha, och det tar ju sin tid haha :P Inatt drömde jag en hemsk mardröm om att jag fick dåligt betyg på svenskan. Tydligen satsradade jag för mycket :S Sjukt att skolångesten förföljer mig fortfarande fastän jag inte pluggat på snart 2 år... När jag vaknade så var det första jag gjorde, som ni ser, att dra på mig en lite rockig partyoutfit :D Älskar mitt spetslinne, och igår inhandlade jag en skinnkjol med dragkedja fram från HM. 199kr gick den på :) Till det strumpbyxor och mina Nellypjucks, Naoma från Nelly Shoes. Ska ta och impregnera dem nu när de är framme ur kartongen.

Det här har jag på mig just nu:







Tycker ni inte att jag ska rocka den här outfiten nästa utgång? ;)

Lite mer egobilder: Jag känner mig faktiskt hawt idag, vet inte vad det är med mig.








Nej nu ska jag ta och tvätta ansiktet och äta lunch, kyckling med sambal oelekkryddat couscous blir det idag :) Sen kaffe! Ikväll kommer Emelina förbi en liten stund, och så ska jag skriva på mitt personliga brev inför framtida arbetssökeri. Ha en härlig tisdag allihopa! Och grattis till min lillebrors flickvän Sara som fyller år idag! :D

Update: Haha men oj då, det är ju onsdag. Japp, så förvirrad är jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback