HÖST

Rock Me Sweater från Jeane Blush, Nelly.com 349kr
Blus från HM, 149kr
 

Dessa två godingar har nyligen införskaffats, och jag är sjukt nöjd! :) Jag vet inte om jag passar i vinrött direkt, men eftersom att det är en av höstens stora innefärger så tänkte jag att "what the hell", varför inte testa? Och det fungerar faktiskt helt okej till mitt blonda hår och min rosa hy haha ;) Blusen från HM är myyyycket finare i verkligheten än på bilderna, jag tänker bära den nerstoppad i en svart högmidjad kjol i höst. 
 
Items of desire inför hösten:
  • Mönsterstickade strumpbyxor
  • Nya höstskor, antingen ett par kängor eller ett par stövlar. De får gärna rymma ett par tjocksockar i
  • Jacka/kappa. Jag funderar på en röd en, men det blir svårt att matcha till alla mina färgglada plagg
  • Nya täckbyxor! Mysigt häng vill jag ha på dem
  • Tjocksockar... Har några på lager men man behöver alltid fler
  • Fler rundstickade halsdukar(som en ring, fattar ni?) i olika färger
  • Regnjacka + paraply
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback