Tjoho

Hello there.

Igår jobbade jag och sen åkte jag hem till mamma, Bosse och Emelina. Bosse fyllde år så vi firade honom och gav honom massa spelgrejer, typ lotter, Stryktipset, m.m. Jag vet inte ens vad allt jag köpte var, men jag tror han blev glad :) Maja är i löpen och vände upp och ner på hela Lövön kändes det som, Lazy var allmänt förnärmad av hennes snuskighet, och stackars Zero äter inte utan spenderar sin tid med att försöka para sig med Maja och gnälla. Fun fun. Dessutom lyckades min lilla loppa äta upp all Zeros mat(typ hundra gånger hennes egen portion) utan att någon såg, och såg bokstavligt ut som en fotboll hela gårdagen. Magen var alldeles spänd och stenhård, och hon såg ut att må illa, annars mådde hon bra. Nu har hon bajsat 5 gånger bara idag, och hon dricker också mycket vatten så förhoppningsvis blir det bättre. Magen var inte lika stor och hård idag. Puh säger jag bara.

Nu sitter jag och Eme på mammas jobb och datanördar i väntan på bussen till Umeå, hon ska sova över och vi ska ha chokladkväll med Lisa! :) Om jag inte får jobba natt det vill säga, nu kom mamma in och sa att jag eventuellt kommer bli inringd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback