Hoj



Hej gott folk!

Just nu befinner jag mig hemma hos min gammelmoster(hon är inte gammal, det låter bara gammalt) och chilledillar med hennes hundar, katter och höns. Rena rama bondgården alltså. Jag är hundvakt tills ikväll någon gång, och det har väl gått relativt bra. Igår var det action, naken-kisse hade fastnat med två av sina tår i ett snöre i en fönsterhake inne i tvättstugan. Tog ett tag innan jag upptäckte det, jag fick klippa loss henne från snöret sen pilla loss den bit som satt som en snara runt hennes tåssingar. Stackars katt! Det första hon gjorde var att gå och tugga torrfoder som om ingenting hänt, så hon verkade inte ha blivit skadad. Och idag har jag kollat hennes tass igen, det ser bra ut. Jag fick i alla fall känna mig som värsta RSPCA-officer som var ute på räddningsuppdrag haha.

Hundarna är sjukt söta, hon har 8 stycken(!) så det är full rulle hela tiden. Upptäckte igår att de är bra på att rymma ut ur hundhagen också.

I övrigt leker livet. Not.

Ha en härlig lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback