Glad Påsk!






De senaste dagarna har jag njutit av ledighet och sysselsatt mig med trevligheter. :)

I tisdags(tror jag, dagarna flyter ihop) lagade gänget pizza hemma hos oss, det blev fyra plåtar och vi käkade upp nästan allt! Sen spenderades onsdagskvällen hemma hos Emmy och Magnus där det lagades hamburgare med bröd och potatisklyftor + coleslaw från scratch, ytterst ambitiöst :) På torsdagskvällen såg jag, Kajsa och Jonna Titanic i 3D på bio! Och man kan ju som inte låta bli att snyfta lite granna under den klassikern ;) I fredags följde jag med mormor och morfar och hälsade på tjocka släkten i Lövånger, det var längesedan. Jag måste bli duktigare på att umgås med min släkt känner jag spontant. När jag kom hem bar det direkt av till Kajsa och Jonnas place där det bastades tills jag såg ut som ett nyfött spädbarn/ ett blåbär i ansiktet. Alla blir röda av värmen, jag blir lila. Grymt trevligt var det i alla fall, och igår fikade jag med Kajsa på Wayne's en sväng. :) Igårkväll drog jag och Lisa till Scharinska där Kajsa och company befann sig, också trevligt. Full rulle alltså, även idag då jag åkte hem till Lisa och vi käkade middag tillsammans. :) Men det är så det ska vara, jag är så glad att jag har tid till att hitta på stuff. Men jag skulle ju inte direkt tacka nej till mer jobb, hehe.

Tänkte bara önska alla en glad påsk och be om ursäkt för att det varit lite bloggtorka på senaste. Men det är väl ingen som har lidit på grund av det hoppas jag. :)



Lyssnade på den här idag medans solen sken ute, kände lite vårglädje faktiskt!

Kommentarer
Kajsa säger:

Jag har lidit, Madde!! Crycry... ;)

2012-04-08 | 21:13:55
Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se/
liiisaaa säger:

ÅÅHÅÅÅÅÅÅÅ ny design minsann! :D :D Snyyyggt! Haha, shiiiit vad du varit i farten. Du kommer ha fullt med jobb i sommar, så njut av ledigheten nu medans du kan! ;)

2012-04-09 | 00:10:53
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback