Ge mig vår!


Spetsklänning från BikBok(inte jag på bilden).

Oneshoulderklänning från Nelly.com. Favorit!

Naturbeige klänning från Jeane Blush/Nelly.com

Klänning från Jarlo/Nelly.com

Spetsshorts från Nelly Trend. De här ska jag klämma in mig i! Lisa du vet vad jag menar ;)

Klänning från HM

Kavaj/vårjacka från Zara

Vippig kjol från MinkPink

Lite av det jag kommer ha på mig i sommar. Jag längtar tills värmen kommer! Och kanske jag ska smörja in mig med min lotion med brun-utan-sol från Dove så att jag blir lite gyllenbrun? Vi får se ;)

Kommentarer
liiisaaaa säger:

jag vet absolut vad du menar.. MEN VÄÄRT DTE :D Ba å pressa sig i dem.. ;)

2012-04-23 | 00:39:55
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback