Update

De senaste dagarna:
Jobb, jobb, ännu mera jobb, upp kvart i 5 varje morgon, ut med hundarna i spöregn alla dagar, förkylning, ont i kroppen m.m. Mycket helvete men samtidigt mycket trevliga grejer också; Emelina på besök, mys med vovvarna och Tobias, teater med mormor(vi såg Glada Hudikteaterns Elvis på Idun, Folkets Hus. Riktigt underhållande med bra låtar och många skratt :) ), god mat m.m. Nu är jag ledig i helgen, vilket känns mycket behövligt för jag måste bli frisk! Igår drog jag och Tobias hem till TT som hyrt en ny lägenhet på Mariehem, där vi käkade och pimplade dricka med ett härligt gäng :) Kycklingwok var sjuuuukt gott, trots att jag knappt kände någon smak. Jag köpte också superstarka chips, och då menar jag verkligen SUPERSTARKA. Alla dog halvt.

Idag blir det bara en skön hemmadag :)


Bild snodd från Emma says.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback