To be or not to be, that is the question...


Jag gömmer mig gärna bakom mitt hår.





Att vara eller att icke vara? Hmmm....

Hehe där fick ni en glimt av mitt och Tobias kök ;) Jag är så glad att vi har en ugn! Dock har vi inte hunnit baka så mycket i den, lite potatisgratäng och lite brownies :) Vi har fina skåpluckor, lite gråaktigt trämönster på. Slitna på vissa ställen bara. Lugn och skön lördag så här långt, drygt med regnet dock :P Jag och sötisen hostar och snorar ikapp här hemma, och datanördar lite :) Zero och Maja vilar för tillfället, imorgon kommer mamma och Bosse och hämtar dem, just när man vant sig vid hund hemma igen.

Ha en fortsatt skön lördag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback