Tattoos and stuff







Det finns så mycket snyggt att tatuera... Frågan är ju när jag ska. Och vad jag isåfall vill ha. Jag känner att jag ofta fastnar för ett motiv men gillar det bara en kort period. Måste ju hitta något jag verkligen inte kommer bli less på. Det behöver inte betyda något speciellt heller, jag gillar tatueringar som finns bara för att de är snygga/vackra. Min morfar har också tatuerat in "Love" och "Hate" på sina knogar! :) Men det gjorde han då han var yngre och befann sig till sjöss. Mina morföräldrar är sjukt coola. Mormor kör motorcykel och morfar har massa tatueringar. Saknar släkten <3

Kommentarer
Liisaaa säger:

Hihi busigt ! :D Jaa kom på nått fint. :) Tillslut kommer det att klicka och du kommer att komma på vad det är som du vill ha! Puuss

2011-09-25 | 15:04:26
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback