Ögon make-up


Colorelle





KAYTURE

Jag har alltid såna problem med att få till mitt smink. Jag har aldrig varit särskilt duktig, inte brytt mig om vilka färger som passar och har inte tittat på tutorials på Youtube så det går segt framåt med både att lära mig tekniken och att öva. När jag försöker sota ögonen lite mörkare till typ fest så tycker jag alltid att jag ser ut som en tvättbjörn/crackhora haha. På andra ser det classy och snyggt ut, men inte på mig! :( När jag ska göra lite pinup style med eyelinerstreck som går ut i "vingar" så går det inte heller bra, linjerna blir ojämna och fula. Och får jag väl till det ganska snyggt så håller det typ i en timme. Haha, dagens i-landsproblem jag vet. Så när jag ser snygg ögon make-up på bild så brukar jag spara bilderna(nördigt, oh ja) så att jag någon gång kan titta på dem och göra ungefär likadant.

Någon som har lite tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback