Nelly


Mika Antique Earring // Nelly Accessories 39kr
Hellre 2 fåglar i öronen än 10 i skogen som jag brukar säga.

Shoulder Bling // Nelly Accessories 69kr
Jag måste lägga en beställning snarast haha. Jag gillar lite annorlunda smycken som man har på andra kroppsdelar än bara halsen, fingrarna, öronen etc. Men de som är annorlunda är oftast lite väl dyra. Men det här är ju som hittat!

The Fantastics // Nelly Accessories 89kr
Snygga och klassiska i en fin höstfärg. Grönt är skönt och smaragdfärger kommer ju igen varje höst.

Mary Necklace // Nelly Accessories 99kr
Stort och snyggt. Jag snöar in på stora halsband märker jag.

Choker Necklace // Nelly Trend 129kr
Åh det här vill jag så gärna ha... Fast jag tycker att "fästena" där man hakar fast det hade kunnat synas mer som en lite cool detalj.

Nelly.com slutar tydligen aldrig att leverera snygga grejer. Billigt också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback