Måndagskväll




Lite mer sneak-peeks på vårt kök hehe ;) Såhär snygg gjorde jag mig för någon timme sedan när jag och Tobias käkat(kycklingfilé, ris, stekt lök, tomater, oliver, Sambal Oelek, sweet chilisås = mums). Och vad händer. Jo, Tobias somnar och sover fortfarande, så han har ännu inte fått lay eyes on his girlfriend :o :) Jag försökte få till lite pinup stil på make-upen, men med håret åt sidan så bev det mer 80`s :) But it's okay.



Och här är min snygga klänning som jag haffade på rea för bara 99kr på BikBok förra året! :) Jag köpte en likadan svart fast med blommönster också. Gillar modellen, med markerad midja, och en liten rosett bak :) Skön bomullstrikå också så det är en riktigt bekväm klänning. Och så diggar jag ju barnsliga mönster, hjärtan och sånt tihi ;) :)

Ikväll tror jag att vi ska dra och handla samt tanka bilen. Lite småärenden. Sen kanske jag ska tvinga min sötnos att dricka kaffe och käka Delicatobollar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback