Hundvakt


Bra bildkvalla :P En gammal bild på mamma, Maja och Zero när hon bodde i Skivsjö :)

Igår skjutsade mamma hit Maja och Zero(Lazy är hos Thommie för de ska jaga) :) Jag ska vara hundvakt i en vecka, och det är blandade känslor, men det kommer nog gå bra. Problemet är väl att de får vara hemma själva när jag är på jobbet, och då kanske de skäller och lever om. :/ De är i alla fall i lägenheten, och det har gått bra hitills. Igår tog jag och Tobias en kvällspromenad med dem, riktigt mysigt, och de visade att de visst kan vara storstadhundar ;) Lite förvirrade blev de dock när en tjej kom cyklande med en hund i cykelkorgen som skällde på Maja och Zero, de fattade ingenting, "varför skäller cykeln?" liksom :) Synd att det regnar så mycket idag, blöt hund är inte så mysigt :P

Kommentarer
Kaj säger:

Men Madde, inte visste jag att du hade en blogg :) Busigt.

2011-09-07 | 13:59:51
Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se/
madde säger:

I know :)

2011-09-10 | 14:33:30
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback