Färgade Linser


Freshlook Colorblends Brilliant Blue 169kr/par

Jag var hur nära som helst att beställa dessa linser alldeles nyss! Jag har ju haft mörkblåa linser förut, men jag sög på att sätta i dem, hatar att peta i ögonen :P

I alla fall, Halloween is coming up och då passar ju lite galna linser bra:

Crazy Lenses Basic Black

Crazy Lenses Cat Eye

Crazy Lenses Black Wolf

Crazy Linser 349kr/par

Allt från färgadelinser.com

Äckligast hade ju varit vita linser, de finns också på hemsidan. Vill man gå "all in" på en outfit för Halloween så kan ett par linser fullända läskigheten ;) Men om man inte orkar spöka ut sig mycket så passar galna linser också bra, man kan ju ha normala, snygga kläder och bara låta ögonen vara creepy... :) Halloween är en besatthet jag har/har haft ända sedan jag var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback