Today (I'm Wearing This)








Idag har jag på mig; gråmelerad t-shirt som är längre bak med paljettficka från Gina Tricot, fejkskinnbyxor från Monki och halsband med små kors på från Glitter. Ser ni förresten att jag har klippt mig? :) Det blev bara lite toppning, mamma klippte mig, luggen lät jag helt vara för det känns som om det är svårast att få till den. Jag tycker det blev bra, skönt att få lite uppfräschning. Men samtidigt så försvann all min längd! ;) Haha jag vill ju ha längre. Får spara helt enkelt. Igår färgade jag min utväxt också, det hade ändå blivit typ 2-3 cm.


Bjuder på lite Axis of Awesome idag :)

Kommentarer
Anonym säger:

mycket mycket fint!! :D

2011-10-27 | 12:05:14
Anonym säger:

oj! /ELISABETH



oj igen caps. :)

2011-10-27 | 12:05:42
madde säger:

Tihi tack :)

2011-10-27 | 15:39:55
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback