Så kan det gå

Så är det, så var det, så blir det. Väldigt klokt citat jag lärt mig från en av damerna på jobbet.

Hej svejs people! Idag har jag jobbat som en galning, och imorgon blir det mer jobb. Känner mig tacksam för de dagar/nätter jag får vara på Solhaga, nu när det är osäkert om ens den ordinarie personalen får jobb. Tobias är på after work ikväll, så jag ska fördriva tiden med att tvätta, laga lite mat, mysa omkring, kanske rensa garderoben och ta ett härligt bad. Idag(typ nu) plockade jag fram en del av vinterkläderna ur förrådet. Svinigt kallt imorse när jag cyklade ner på stan kl 05:20! Huvva. Men det känns lite overkill att börja med täckisarna redan. Åh, när man var liten, då körde man ju stenhårt på sin overall i Bävernylon :) Och om man bara skulle ta bussen hem från skolan eller bara tvärt vara ute kunde man ju låta bli att stoppa i benen så att man fick ett flashigt pingvinsläp bakom sig istället :D Those were the days.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback