Madeleine shoppar mer....



Min väska!

Den här dundersnygga väskan köpte jag i Barcelona! :D

Det var det enda jag köpte till mig själv haha. Den kommer från Bershka, och jag är nästan säker på att de inte finns i Sverige. Grym affär dock, sjukt mycket snyggt. Till och med mormor hittade något där vi sprang runt bland alla spanska flickor ;) Jag köpte den gråsvarta väskan, kostade 22,9 euro, helt okej tycker jag för en vardagsväska, rymlig är den också :) Den har axelrem, så man kan "vika över" överdelen av väskan så att den hänger på sidan, jag kan visa på någon bild sen. Jag har inte använt den än, och det beror på att jag fullt allvarligt tror att jag aldrig kommer hitta en så perfekt väska igen, så jag vill inte att den ska gå sönder. Tönt-Madde. Jag skulle vara helt grymt stylish om jag bara började använda mina saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback