Inventering








Satt just och kollade på Nelly.com och deras klädrea. Så sjukt mycket fint och så grymt mycket jag vill ha! Men, nu gjorde jag en inventering i min garderob och räknade efter hur många klänningar jag har.... Resultatet gör mig lite illa till mods. Anledningen är att jag inte använt alla klänningar, men jag kan liksom ändå inte släppa taget om dem och ge bort dem eller slänga dem. I alla fall, jag har i skrivande stund 84 st klänningar hängandes i min garderob(+ 2 som är på vift). Jag är chockad. Jag tänkte kanske typ 50st, men icke... Nu har jag sån ångest att jag måste gå och rensa bort några. Det kommer ju så mycket nytt snyggt hela tiden som jag också vill köpa ;) Girl got issues.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback