Weirdo




Idag(läs: ikväll) slängde jag på mig min rosa klänning med spetsrygg från Club L//Nelly.com och ett par gråa tjocka strumpbyxor, myspys. Ärmarna ser lite konstiga ut, det är för att jag klippte bort axelvaddarna på klänningen ;) Jag är ju bredaxlad så det räcker :P

Idag har jag avnjutit en härlig sovmorgon, sen bara slappat. Tvättat lite, datanördat lite, funderat över livets mening. The usual stuff. Jag har jobbat hela helgen, och innan helgen fikade jag med Kajsa på Station och dagen efter åkte jag hem till Elisabeth, vi hade manikyrstund med vår UV-maskin! :D Resultatet blev mycket snyggt, trots att vi spillde ut båda flaskorna med lim över händerna haha ;) Limmet funkade inte så bra, har tappat/slitit av alla mina tippar nu... Måste köpa nytt :) Trevligt var det i alla fall :) Igår blev jag och Tobias bjudna på middag hos hans föräldrar, mycket trevligt var det, och gott! ;)

Nu ska jag försöka laga kyckling och ris och kladda ihop lite chokladbollar innan Tobias kommer hem från jobbet. Tror ni jag hinner? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback