Ögongodis


Höga jeansshorts och en sån där färgglad "skolväska" som jag vill kalla den, me like.

Jag funderar på att köpa en varm och härlig parkas! Snyggt och praktiskt på samma gång.

Längtar tillbaka till Barcelona och havet när jag ser den här bilden. Blått + transparent = mina favoriter!

Snygg klassisk vardagslook. Mer stickat åt folket.

Transparent blus med prickar, sjukt snyggt. Och spetsshorts. Jag har ju ett par vita, men de får jag vänta till sommaren med känner jag.

Jag gillar paljetter! Jag har två paljettklänningar, men jag vet aldrig när jag ska ha dem. Det jag tycker är jobbigt är när man ska sitta ner och  man fastnar, är alltid rädd att det ska lossna paljetter. Och att det prasslar om dem.

Jag gillar tröjan, den perfekta stickade varianten. Kombinerat med långskjorta blev det väldigt snyggt.

Svart tillsammans med svart i olika material blir sjukt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback