Nyligen införskaffat


Jag köpte ju en till balklänning, den är skitsnygg! Jag behöver dock inte ha två stycken hängandes i garderoben, så om någon vill köpa säljer jag gärna denna. Stl S är den och en sjal i samma tyg ingår.



Det började med att jag köpte den rosa klänningen, lite chansning eftersom att jag tycker att BikBok har små storlekar, men den passade verkligen perfekt! Grymt snygg var den, jag gillar när de sitter tajt i midjan och framhäver kurvorna hehe ;) Då ramlade jag över en till likadan klänning på Tradera, fast i vitt, så den köpte jag också. Typiskt mig att köpa i flera färger om jag gillar modellen ;P Dessa kommer vara skitsnygga nästa sommar, och kanske även i vinter med ett par helsvarta strumpbyxor till.

Jag har ju redan en blå sån här som jag beställde från Nelly, så varför inte en svart tänkte jag? :) Konstigt nog var den svarta MYCKET mer urringad, så det blir att sy till den lite.

Den här kavajen från Zara haffade jag också, har ju haft en vanlig svart lite oversized kavaj tidigare, men kände att en med mer detaljer skulle passa bättre. Så jag körde efter devisen "ett plagg in, ett ut". Duktigt av mig.

Och så kunde jag inte låta bli denna! :) Nelly's sailorklänningar är ju så grymt jävla snygga att man dör. Har inte fått hem den här, så jag hoppas den passar... Har en likadan i vitt med marinblåa partier, sjuuukt nöjd. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback