Nattjobb

Nu jobbar jag natt hela helgen, kan inte ta mig hem heller så jag kommer vara tvungen att sova i vilorummet på jobbet. Jippie, känn min entusiasm. Som tur är jobbar mamma dag hela helgen så jag hinner umgås med henne lite när jag väl är vaken. På söndag är det ju Fars Dag också, eventuellt tar jag mig hem till far då. Annars blir det inte så mycket mer action...

Jag och Tobias var och kollade Jysk och Mio igår, men vi är lite tveksamma till att lägga så mycket pengar på säng/soffa/köksbord m.m. Vi drog med oss Miokatalogen hem så vi får fundera lite, ska kolla Blocket också efter fina grejer. Förresten, skönaste dubbelsängen på Mio för "bara" 9 990! Haha det vore ju ändå värt, speciellt om man delar på kostnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback