Kiss Me Cause I'm Cute



Ahhh, torsdagskväll... Idag har jag jobbat som ett as, och direkt när jag kom till stan så hämtade Mathias och Emelina upp mig, vi drog och käkade på Max och sen bowlade vi i två timmar! :D Haha jag är helt slut, och när jag bowlar så dunsar klotet så hårt i backen att jag tror jag ska ha sönder banan... :S Men det blev några strikear ändå ;) Nu har jag sår på fingrarna efter bowlingklotet :o Det var första gången Emelina bowlade, och jag tror bestämt att hon fick mersmak! Så det blir nog mer bowling framöver :) Sjukt roligt var det i alla fall.

Nu sitter jag här i sängen i min supermysiga pyjamas från HM(Kiss Me Cause I'm Cute) och vräker i mig tortillachips med guacamole :) Jag har just tagit ett lååångt bad med en av badbomberna jag fick av Elisabeth, sjukt mysigt! Tack så mycket för dem, det känns enormt lyxigt när man ska bada och så har man fina badbomber som doftar underbart och gör huden alldeles mjuk :) Förresten kom vår nagelmaskin med Posten idag, men paketet är ännu oöppnat... Spännande spännande :)

Imorgon blir det stan med mormor, hon ska shoppa loss :) Sen i helgen blir det bara jobb, 7-21 både lördag och söndag. Snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback