Idag







Idag har jag på mig: kofta från Lindex(ny!), 99kr på deras rea på Strömpilen, sjukt värt, rosa tunika från La Redoute, lackleggings från Gina Tricot. Btw, såhär blir mitt hår om jag lägger mig medans det är blött.

Long time no see, bloggen. Jag jobbar ganska mycket just nu(hoppas jag kommer ha råd med alla julklappar) och när jag är hemma orkar jag inte göra någonting vettigt. Tobias flyttade in sängen med mera i sovrummet för någon dag sedan, så jag är värsta high right now varje gång jag går in dit :) Nu blir det lite möbelshopping innan middagen.

Dagens stress:
  • Fars Dagspresent
  • Fars Dagsbesök hos far, jag jobbar natt hela helgen så jag vet inte hur det ska gå
  • Julklappar! Gah!
  • Måste ha råd med möbler
  • Skaffa nytt jobb?
  • Tandläkarbesök coming up...

Kommentarer
flowersinthesky säger:

Ett litet tips till La Redoute! Just nu kan man köpa ett presentkort värt 100:- och bara betala 10:- .

Funkar perfekt, precis handlat en kofta.

Kolla här: http://goo.gl/dNxGa

2011-12-12 | 20:59:40
Bloggadress: http://goo.gl/dNxGa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback