Gårdagen








Igår tog jag bussen hem till Kajsa, vi(läs:jag) käkade chips och tog en cider innan vi drog till hennes kompis Emmas 21-årskalas på Ålidhem :) Det var trevligt, med svindyra pandatavlor, SLITZ på toaletten, folk som slog huvet i en stenhård fönsterbräda, lite Lonely Island m.m., och efter förfesten drog vi på O'learys :) Tack för igår!

Idag har jag bara degat omkring, sovit halva dagen, lagat kycklingfilé med pasta och en supergod sallad till, försökt få ett par köksstolar sålda till mig och varit allmänt seg. Men så är det ju också söndag, så jag tycker att det är helt tillåtet att sega som en sengångare. Idag är det första advent! Shit vad tiden går fort! Och vi har ingen adventsljusstake hemma :o :o :O Men vi har i alla fall glögg, fast idag är jag tyvärr bara saltsugen. Vi ska iväg och handla sen och då ska jag se till att haffa en ljusstake i sista stund. Bättre sent än aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback