Morgonstund har guld i...

Uppe med tuppen! :) Haha oj nu är ju klockan ändå över 9, men, jag VAR uppe med tuppen i alla fall :P Är tvungen att vara det varje dag jag sover hos Tobias då han ska till jobbet och jag ska tillbaka till mig.

Idag planerar jag att:
  • det ska ske ett pappersöverlämnande som är viktigt
  • ta en promenad ner till älven(3:e dagen i rad nu, skönt att vara ute i solen)
  • eventuellt vara social
  • laga ordentlig mat
  • kanske städa? men det är ju så jobbigt!
Inte så fullspäckat schema alltså ;) Jag får dåligt samvete när jag är ledig, men det är grymt härligt att hinna vara hemma längre stunder och "bo in sig" lite. Annars är jag ju bara ute och flänger hela tiden.

Skrev jag att mamma, Eme och Bosse hälsade på i förrgår? Emelina tog sina sista allergisprutor! Grattis till henne! :D Som hon själv sa; nu kan hon vara nära katter, förut kunde hon inte ens vara nära någon som hade katt hemma. Helt otroligt att det finns sån hjälp att få, allergi är ju så besvärligt. Sen tog jag och Eme varsin glass i den underbara vårsolen, årets första uteglass för mig! :) Vi grejade på lite här hemma, käkade skräpmat och gjorde konst utomhus :) En trevlig dag :)

Igår lockade jag mitt hår. Detta sker ungefär en gång per år. Det blev inte så bra, och det skyller jag på mina dåliga stylingskills och på den gamla locktången :P Först såg det lite 70's Farrah Fawcett Charlie's änglar-aktigt ut :) Sen blev det mer typ Marilyn Monroe/beauty pageant-aktigt haha :P Mitt hår är alldeles för kort för att lockas just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback