Lördag

Igår åkte jag till Lisas nya lägenhet och firade henne med ett gäng andra brudar, det var trevligt :) Superfin lägenhet också! :D Ljus och fin :) Kvällen mynnade i alla fall ut i utgång på Rex, inte så mycket folk men vi hade kul ändå ;) Sov hos baby inatt, och shoppade med hans mamma lite idag :)

Nu har jag ganska nyss sett Irene Huss - Nattrond och käkat sallad och skaldjurssoppa :)
Ikväll lyssnar jag på:
  • Familjen - Det var jag
  • Tove Styrke - High and low
  • The Kooks - Always where I need to be
  • Bloc Party - Signs
  • John ME - Love is my drug
  • Röyksopp - The girl and the robot
Det är helt sjukt hur man kan förknippa låtar med minnen, känslor, stämningar... Bloc Party - Signs är fin tycker jag, dock sköljer dåliga minnen över mig och jag blir ledsen när jag hör den.

Och så denna korta lite vemodiga godbit(finns tydligen inte en längre version än 45 sekunder, den var specialgjord till Teliareklamen, detta är en förlängning): Mattias Tegner - I love you


Kommentarer
Liiisaaaa säger:

JAAAAAAAAAAA HITTADE DU EN FÖLÄNGNING???? VISST ÄR DEN SKÖÄN ÅÅH TACK TACK TACK TAKC!!!

2011-05-24 | 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback