Hemma idag







Trots fint väder så har jag inte varit utomhus än! Skandal! Bar ut sopor en sväng och kände riktig sommarhetta vid min husvägg, men det var flera timmar sedan så det kanske är kallt nu? Haha man får ju dåligt samvete av att sitta inomhus :P Idag har jag tvättat, rensat ut från mina skåp(men jag gav upp när jag kom till anteckningsblock från gymnasiet...tråkigt att titta igenom och samtidigt inte lätt att bara kasta allt på en gång), blivit hög av rökelse, varit fascinerad av katter utanför fönstret, ätit god wok och druckit gott te... Samt ätit mysko blåbär :) Det känns skönt att rensa ut lite grejor, jag har sparat så otroligt mycket genom åren. Lite ångestfyllt dock, minnena hopar sig... I alla fall, om någon skulle ha varit med mig nu under rensningen skulle de ha insett att jag är knäppare än vad man kan tro. Jag har insett en sak också; fan vad roligt jag haft egentligen! :)

Kommentarer
Mathilda Björklund säger:

Vilken storlek har du i den blommiga Jones&jones klänningen du köpte förra året?

2011-05-10 | 23:03:51
Liisaaa säger:

Snyygging där !! :D

2011-05-11 | 02:07:37
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Det är storlek 12, som det stod på Nelly's hemsida "M/L" :) den är lite stor runt bröstkorgen, men jag tog den storleken för att få lite mer längd på kjolen :P



Lisa; nämen tackar ;)

2011-05-11 | 09:07:23
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback