Tradera


Tubklänning från Only

Pennkjol från Weekday

Klänning från Rare Fashion/Nelly (Hihi jag är allt en härmapa, men den är ju så snygg!)

Jag har ju faktiskt lugnat ner mig när det gäller Tradera :P Men ibland kikar jag in och hittar fina fynd som jag vill ha :) Måste bara akta mig så att det inte går över styr haha ;) Också är jag ju så sällan hemma och har tillgång till internetbanken/datorn vilket leder till att jag ibland är för sen med betalningarna, och det kan skada mitt finfina traderaomdöme! Så talar en äkta Traderafantast...

Igår rensade jag lite i garderoben, blir seriöst stressad när jag har massa kläder som aldrig används eller som jag inte tycker om 100%. Då ger jag heller bort dem, eller donerar till typ Myrornas. Mamma får ta emot mycket, jag tror hon ger mycket till Emelina också :) Men det är bara bra. I alla fall, fick ihop 2 kassar som ska bort från mitt bo :) Jag är nöjd, speciellt över mer plats i min överfyllda garderob, kommer troligtvis shoppa en hel del nu till våren/sommaren ;) Imorse upptäckte jag att mina gummistövlar med spännen som jag kutat runt med i vinter har gått sönder! Ena skon är uppfläkt i sidan! Och tro det eller ej, men jag "har inga andra" skor som passar till vädret och situationen... Säger flickan med typ 50-60 par skor. Jag orkar inte halka omkring i högklackat nu när det är så isigt. Men det vore snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback